Archiwum - 1 lipca 2003

linkologia.pl spis.pl

SeN odbywaL się wprost cudownie... wszystko ulozylo
sie tak jak powinno zreszta co ja gadam nawet lepiej :))
hehe ale zdecydowalem ze ten sen zostanie objety tajemnica :P
tak wiec przykro mi... hehe wiem że zjada Was ciekawość no
ale coz...takie jest zycie :) jeszcze tylko zeby ten sen
stal sie rzeczywistoscia to  bede bardzo szczesliwy :))
Kolejna sprawa ktora chce poruszyc [...chyba sie wzrusze..] :))
...mianowicie...bardzo duzio ludzi wchodzi mi na bloga jak pokazuja
statystyki i chocby licznik...ktory cos nie nadaza za statystykami...
np. za STAT4U ale mniejsza oto chodzi o sam fakt...iz, ze , poniewaz,
aczkolwiek... ble ble ble nie filozofujmy poprostu full ludu wchodzi
a malo mi noteczki komentuje...;(( toshto skandal czyz nie czujecie
sie tak samo zbulwersowani i oburzeni jak ja? hehehehehehehe bez kitu
mam dzisiaj fazowy humorek bez używek i pomocy;)) hehe i jest wypas;)
takze czekam na długasne...no w ostatecznosci troszke krotsze komentarze:)
z gory wszystkim dziekuje ale... nie caluje;) chociash...mozie jedną osobke?:)
hehe;) ale nie powiem kogo;) bo i tak niektorzy wiedza :P
jak widać przy pisaniu tej notki staram sie nie tracic dobrego nastroju
jaki codziennie chyba już bedzie tkwil przy mnie [.. mam taka nadzieje.. ] :PP
tak czy inaczej nie chce Was już zanudzac wiec zycze udanych dzionkow, wieczorkow
i te sprawki oraz pozdrawiam goraco @LL! 3majcie się;)

skopek : :

Strona główna


Kalendarz

pn wt sr cz pt so nd
30123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031123